Asociatia “Salveaza o inima” - Caz umanitar

Astazi vin la voi cu un caz umanitar si sper ca de la inima la inima sa putem ajuta aceasta femeie.Stiu ca e greu, stiu ca banii sunt putini insa din putinul nostru putem ajuta si noi.Puneti-va in locul oricarui bolnav care are nevoie de o oaza de speranta si nimeni nu i-o da.Eu am dat startul si am donat atat cat am putut dar daca o veti face si voi,din putin se face mult.

You just made a payment of€2.00 EUR
Paid toSalveaza o inimaoffice@salveazaoinima.ro

Va las mai jos si datele cazului Nume: GeaninaPrenume: Lisenchi Varsta: 31 ANISuma necesara: 60000 de EuroTratament si operatie: INI HANNOVERCaz similar rezolvat de Asociatia “Salveaza o inima” Nicu Pavil
Vreau sa traiesc, sa-mi vad fetita crescand frumos alaturi de mine, sa ma pot bucura de realizarile ei, caci are abia 7 anisori.
Stiu ca acest lucru ar putea deveni posibil doar cu ajutorul financiar, oricat de mic din partea d-voastra.
EUR RO86BTRLEURCRT0073429701
RON RO88BTRL02401201734297XX
SWIFT BTRLRO22
tel.0752955755 (sotul meu)
VA MULTUMESC SI VA DORESC SANATATE DIN TOATA INIMA!
In urma cu aproximativ un an, v-am multumit tuturor pentru ajutorul pe care mi l-ati dat si pentru ca ati fost alaturi de mine si de familia mea.
V-am multumit fericita ca in urma primei operatii de tumoare cerebrala  maligna rezultatul la RMN arata ca nu a recidivat!
Insa lucrurile acum stau total diferit, anul acesta am facut din nou a 2-a operatie pentru ca a fost necesar, am sperat pana in ultima clipa ca o sa fie bine si ca se v-a extirpa toata tumora care reaparuse.
8.07.2015 cand in urma unui nou RMN, la doar 3 luni de la cea de-a II-a operatie, am aflat ca lucrurile nu evolueaza deloc in favoarea mea, adica tumora se dezvolta cu repeziciune atat in interiorul creierului, cat si in exteriorul cutiei craniene.
Vestea m-a lovit ca un fulger si efectiv m-a lasat fara reactie. Cum sa mai reactionez cand eu inca port urmele primelor 2 operatii si mi se spune ca trebuie sa ma operez cat mai urgent ca sa-mi salvez viata?
Imi doresc sa fiu mama, sotie, prietena, imi doresc sa ma pot bucura de cuvintele fetitei mele care imi spune , imi doresc sa TRAIESC. Sunt momente in care corpul nu ma mai asculta( chiar si aceste randuri le scriu cu dificultate), cand fricile de tot felul isi fac aparitia si totusi…o forta mult mai puternica imi spune sa ma ridic si sa lupt.
Dumnezeu ne iubeste si ma iubeste si pe mine, si lucreaza prin oameni. Vad acest lucru, deoarece foarte multa lume ma incurajeaza si-mi vine in ajutor.
Daca cineva are informatii cu privire la o clinica specializata pe tumori cerebrale va rog sa ma ajutati cu orice informatie. Din pacate pentru a ajunge la o astfel de clinica costurile sunt foarte mari, fabuloase as putea spune pt.noi.
Pentru cei care doresc sa ma ajute exista un cont deschis la:
BANCA TRANSILVANIA, IASI un cont deschis pe numele LISENCHI IONELA GEANINA
Aparitii media:
Observator TV-O fetiţă vrea sănătate pentru mama sa, de ziua ei
Observator TV-La 7 ani, Melisa vrea să-și salveze mama
Iasi TV Life-MESAJ EMOTIONANT TRANSMIS DE O COPILA DE SASE ANI. AR FACE ORICE SA-I FIE SALVATA MAMA DIAGNOSTICATA CU TUMORA PE CREIER

Etichete: ,