Sejur în Indonezia

Mda, dacă mă urmărești cât de cât cred că ai citit cel puțin o dată la mine blog că îmi place să călătoresc.
Ador călătoriile, ador marea, soarele și să stau la plajă, deci clar nu aș putea spune niciodată nu unui sejur indonezia.


La întrebarea „pentru ce sa vizitez Indonezia?” nu există un răspuns simplu.
Indonezia are cel mai mare arhipelag din lume iar aceasta  ascunde  insule supra-populate sau, dimpotrivă, nelocuite, vulcani mânioși și păduri tropicale ce se termină cu plaje de corali și ape turcoaz.
Diversitatea și cultura sunt aspecte ce definesc Indonezia cel mai bine. Nu e nimic neobișnuit să vezi pe aceeași stradă temple hinduse, moschei, cimitire sasak sau biserici catolice.
Și cum acum este un sezon propice pentru vacanțe am dat search bali indonzia oferte, și  am găsit multe oferte cazare bali indonezi. Deși se zice că  perioada propice pentru concedii este mai sau septembrie, timpul nu e pierdut.
Deși e foarte departe, chiar aș avea multe curiozități și mi-ar place să mi le satisfac.
Oricum Indonezia este o țară fascinantă și clar merită vizitată. Într-un sejur  indonezia aș merge oricând, doar că acestea trebuie oarecum plănuite din timp, dar nu-i nimic nu-i așa , avem timp până în septembrie.
Nu sunt tocmai un fan al Asiei dar îmi place cultura și sunt fascinată de toate obiceiurile ei.Și Bali este un loc  care clar trebuie vizitat măcar o dată în viață.
Dacă ai ajuns în Bali, atunci ai ajuns în Paradis: vei fi inundată de imagini unicat, cu peisaje de vis și apusuri ireale. Plaje cu nisip alb, munți vulcanici, stânci și terase de orez te vor întâmpina la tot pasul. Se spune că este una dintre cele mai frumoase insule de pe planetă.
Cum poți să ratezi și să nu cauți bali indonzia oferte , mai ales dacă ofertele sunt bune și căutate din timp.

Despre cazare bali indonezia nu mai vorbesc, pentru că sunt o mulțime de oferte iar hoteluri sunt multe.Majoritatea sunt de 4-5 stele, amplasare pe plajă ...răsfăț total la prețuri acceptabile.
Eu ofertele le-am văzut pe TUI TravelCenter , îmi place agenția și am văzut că e serioasă.
Revenind laBali, aceasta este principala atracție turistică din arhipelag – plaja Ulu Watu este una dintre cele mai cunoscute de pe insulă, care atrage cei mai multi turiști. Dacă biletul este cumpărat din timp te poți bucura de toate frumusețele oferite de această insulă.
O vizita în Bali nu este completă dacă nu vizitezi și Gradina botanică; vei rămâne uimită de multitudinea de plante exotice, dar mai ales de abundenta tipurilor de orhidee.Soțul meu ar fi în delir aici :)) De asemenea dacă ajungi în Bali sunt sigură că  îți propui și  sp vizitezi câteva temple (intreaga insula are 1.000 de temple).Dacă mi le vizitezi poți să zici că ai fost degeaba :)
Uh , uite cum povestec eu așa de multe ca și cum aș fi fost.
Din păcate nu am ajuns, dar m-am documentat pentru că da după cum am zis și la început iubesc călătoriile și nu aș refuza niciodată un sejur în indonezia.

Ție unde ți-ar place să călătorești ?