Notd - Bufnițe drăgălașe

Nu mai e un secret că îmi plac bufnițele,nu mai e secret nici că îmi place movul.Sincer eu nu am avut niciodată o culoare preferată dar încet încet am observat că mai mereu am început să înclin cam spre aceleași nuanțe de oje.Fie că e mai închisă sau mai deschisă nuanța culoarea e tot pe acolo,mov,lila,vișiniu....
Roz-lila-ul de astăzi îmi place mult ...din nou o ojă din gama celor de la GoldenRose Paris.Este a doua ojă din această gamă,prima mi-am luat-o din Turcia, iar cea de-a doua am luat-o că mi-a plăcut prima  :)) Da știu  e complicat cu mine .Nuanța este #206 iar pentru manichiura aceasta am aplicat 2 straturi.Nu e foarte opacă și îmi place rezultatul după două sau chiar trei straturi aplicate.
De rezistat rezistă destul de mult pe unghii cu sau fără top coat.Cele 2 bufnițe drăgălașe sunt de pe aliexpres și mi s-au părut că dau foarte bine alături de această nuanță lila.
Nu știu mie una îmi place rezultatul, ție ?




Etichete: , ,