Cumpărături de la 1001cosmetice

Ore mai există vreo beauty addicted, sau orice femei care se respectă să nu știe sau măcar să fi auzit de site-ul 1001cosmetice ?
Dacă prin absurd să zicem că nu ai auzit de acest magazin online,hai să îți zic eu vreo 2 cuvinte.
În acest magazin găsești o mulțime de produse cosmetice, parfumuri dar și produse pentru curățenie.
De branduri nu mai zic, găsești de toate de la Avon la Make-up Revolution, la Dermacol,Catrice sau chiar Bourjois.
Prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață și merită să îți cumperi de aici.Am și eu câteva comenzi la activ și mă declar mulțumită și de produse dar și de preț.În viitorul apropiat urmează să fac o nouă comandă pentru că am câteva produse pe wishlist.
De aici imi achiziționez și lacul de unghii de la Essence nuanța 33 , pe care îl vezi mai mereu în postările mele cu manichiuri.E albul perfect pe care l-am descoperit acum mai bine de un an și îl folosesc în disperare.În magazinele fizice din oraș nu îl găsesc și aici e sursa mea de alimentare dacă îi pot spune așa.
Acestea ar fi doar două din manichiurile unde am folosit integral această nuanță.

După cum ziceam mi-am făcut un mare și lung wishliste, de la fond de ten , la multeee oje dar și câteva farduri.
Am văzut multe reduceri și lichidări de stoc și chiar nu le pot spune nu.Cum poți spune nu unei oje ce costă 3,5 sau unui o paleta de farduri la 20 de lei.
Reducerile sunt de până la 60%  iar prețurile parcă te striga - hai și cumpără  :))
Cine a cumpărat de pe acest site știe despre ce vorbesc și ști că odată ce ai cumpărat de aici tot mai vrei și mai vrei :)

Etichete: ,