In căutarea stickerelor decorative de perete

 Știai că nu doar o piesă de mobilier, ci și un perete poate deveni centrul de atracție al unei camere?
 Vrei să schimbi  felul în care arată casa ta, dorești ceva mai extravagant sau culori
 vii? Atunci eu zic că ai putea opta pentru stickre de perete.Da pot zice că sună a reclamă dar am o oare și ce obsesie pentru stickere :)
Am găsit pe Homex o gama largă de stickere de perete, inclusiv stickere 3D. Cele 3D captează mult mai ușor atenția celor din jur și  da un aer de realism în incăperea în care sunt folosite.
 Cu ajutorul unui sticker perete 3D, poți creea o iluzie optică, și poți decora într-un mod inedit
linvingul, dormitorul, sau camera copilului.
Nu știu de unde dar de ceva vreme am prins un drag pentru stickere de perete.Mi-am și făcut prin casa idei pe unde să pun prin casă .
Am deja unul în bucătarie și mai aștept unul pentru holul de la intrare.
 Un sticker de perete nu e  un simplu autocolant.E un autocolant care înfrumuțesează orice cameră.
Deja visez la un sticker dormitor și un sticker copii.
Am în plan o renovare în această primăvară și vreau să decorez atât dormitorul nostru cu un sticker dormitor dar și copilul mi-a zis că vrea în camera lui un sticker.
A văzut el ceva stickere copii și si-a exprimat dorința că vrea și el să își înfumusețează camera.
Mașinuțe, roboței astea ar fi primele alegeri ale copilului. Cărui copil nu i-ar place să aibă o mașinuță sau un roboțel 3D deasupra capului.Uite cât sunt de simpatice.


Ziceam că și eu vreau un sticker dormitor dar în ainte de asta sticker-ul cu bufnițe mi-a atras atenția. Cred că știi deja că bufnitele sunt preferatele mele.Am bufnițe peste tot prin casă dar si pe haine sau accesorii.Da o mică obsesie.

 Deja văd sticker-ul ăsta pe hol sau pe un perete de la bucătărie pentru a o înveseli sau de ce nu pe geam,oh da am o imaginație bogată. Ce geam simpatic și vesel aș avea, sunt sigură că va fi invidiat de toate vecinele :))
Aceste stickere se pot lipi atât pe pereți cât și pe geamuri sau oglinzi.


HomeX  oferă o gamă variată de stickere decorative de perete, de înaltă calitate, și la prețuri accesibile, din materiale rezistente, și non-toxice, astfel încât le poți folosi cu încredere chiar și în camera  copiilor.
Un alt avantaj dacă achiziționezi stickere de pe HomeX este că primești înapoi 5%din valoarea comenzii, în plus dacă produsul nu e pe placul tău îl poți returna în termen de 14zile.
Am citit toate acestea și m-am gândit să le împărtășesc cu tine, poate te-ar interesa mai ales dacă ești în căutarea unui sticker.
Avantajul unui astfel de sticker este pe langă partea estetică și ușurința cu care poate fi aplicat
acesta va înveseli camera și în același timp va umple peretele într-un mod estetic și de efect.


Ce zici te-am convins ? Tu cum îți înfrumusețezi casa și pereții ?