Idei de cadouri de ziua indragostitilor

De vreo câțiva ani a devenit și al noi o modă în a sărbători Valentines Day.Ziua Îndrăgosţilor este ocazia cea mai potrivită pentru a-i arăta celui drag cât de mult îl iubeşti. După cum ști această sărbătoare este una importată de peste ocean.Noi îl avem pe dragobete al nostru autohton,dar ce poate fi rău în a sărbătorii dragostea ori de câte ori vrem noi.
Dacă tot vorbim de sărbători de acest gen,atunci trebuie să ne gândim și la ce cadouri oferim persoanei dragi.Fie că e de sex feminim sau de sex masculin trebuie să  ne gândim la cadouri .Totuşi, alegerea cadoului potrivit poate deveni o adevărată provocare. De multe ori, această sarcină este extrem de dificilă,pentru că vrei să oferi un cadou care să bucure și să amintească de dragostea dintr voi.
Vin totuși cu câteva idei de cadouri
Cadouri bărbați :
Depinde de fiecare bărbat și depinde de fiecare ce își dorește.Dacă totuși ai aflat ce și-ar dori el ești o norocoasă.Dacă nu știi încă,citește încontinuare și poate îți vine vreo idee.
Un ceas ar putea fi un cadou perfect pentru un bărbat.Fie că e unul elegant sau unul mai sport , un bărbat se va bucura mereu de un ceas nou.Cum suntem noi cu inele și cerceii cam așa sunt și ei cu ceasurile.Dacă este și un ceas de calitate atunci bucuria poate fi și mai mare.Acesta ar fi un model care pe soțul meu cu siguranță l-ar încânta.
https://www.adona.ro/ceas-pentru-barbati-gino-rossi-wb1011.html

Alte cadouri pe care ai putea să le oferi, ar putea fi un portofel din piele   sau o curea,sau chiar un set format dintr-un portofel de calitate și un pix.Set perfect pentru persoanele de birou.

 Dacă nu îți place acest set atunci poți opta pentru un portofel simplu din piele naturală.Eu i-am luat deja soțului unul și a fost foarte încântat.Noi am sărbători cei 7 ani de căsătorie pe 6 februarie deci a primit deja un prim cadou,vedem la ce mă hotărăsc pentru data de 14.Portofelul ales a fost acesta din piele naturală.(click pe poză)
https://www.adona.ro/portofel-barbati-din-piele-naturala-gpb491.html 
După cum ziceam un cadou potrivit pentru un bărbat ar putea fi și o curea.
Modele sunt o mulțime,trebuie doar să te hotărăști ce model îți place ție și care crezi că i-ar place și lui.Fie că sunt curele de la Pierre Cardine sau Kevin Klein contează să fie din piele și să fie de calitate.
 

 Eu zic că e mult mai ușor de mulțumit un bărbat decât o femeie.Cu toate că pentru femei sunt o mulțime de idei de cadouri.
Când vine totuși vorba de cumpărat cadouri pentru femei stai în dubii și nu șii ce să alegi pentru ca deh noi suntem mai pretențioase.
Idei cadouri femei .
Și unei femei îi poți oferi un portofel spre exemplu sau de ce nu o geantă sunt sigură că ar fi super încântată.Cel puțin eu care am mai mult de 20 de genți în colecție mereu găsesc câte o geantă care mă atrage dar mă temperez repede pentru că nu mai am unde să le pun.
De asemenea un portofel dacă e și el finuț,elegant ar putea încânta orice femei.Portofelele din piele sunt cea mai bună alegere.

După cum ziceam și în cazul bărbaților,un ceas elegant ar fi de asemenea o alegere potrivită.Mie îmi plac cele 3 modele alese,deci aș fi încântată să primesc unul oricare ar fi el.( Ai auzit iubi ? :) )



De asemenea alte idei cadouri pentru femei ar putea fi un buchet mare de flori,cutii de ciocolată în ambalaje deosebite,cărți sau cel mai simplu un card cadou pentru al cheltui exact pe ce vrea ea.



Etichete: