Cum să fii frumoasă de ziua îndrăgostiților

Ziua îndrăgostiților un bun prilej de a ne arăta dragostea.După cum am zis nu o sărbătoresc pentru că am alte zile de sărbătorit și pentru că la urma urmei eu sărbătoresc dragostea în fiecare zi.
Dacă de sărbătorit nu sărbătoresc,dar frumoasă tot vreau să fiu indiferent de zi.
Bottega Verde a lansat o provocare iar eu am răspuns pozitiv.
Deși nu sunt un beauty guru :) am decis să îți arăt cum m-am machiat astăzi dar și pe 6 februarie când am sărbătorit cei 7 ani de căsătorie.
Da ți-am zis eu sărbătoresc dragostea în fiecare zi nu am nevoie de nici o sărbatoare anume.Tu dacă tu ești una din persoanele care astăzi vrea să iasă cu iubitul în oraș atunci poți opta pentru un machiaj simplu dar totuși care să îți scoată ochii sau buzele în evidență.
Pentru că sunt conștientă că dacă îmi pun ochii în valoare il dau pe spate pe soțul meu, am optat pentru un fard cu nuanțe de mov.
Așa am auzit eu că mov și verde se potrivesc, iar fetelor cu ochii verzi li se potrivesc aceste nuanțe.
Am ales să îmi accentuez privirea iar buzele le-am lăsat într-o nuanță mai soft numai bune pentru a putea fi sărutate.


Fond de ten mat EverMat
Pudră rezistentă la apă 
Fard de ochi Trio umed/uscat 
Ruj cu ulei de avocado
Lac unghii Long Lasting 



Fardul de pleoape este foarte rezistent,pigmentat și sidefat.Cele 2 nuanțe pot fi combinate după bunul plac și imaginație.Până în prezent nu am testat decât varianta cu fardul uscat dar sunt curioasă cum se prezintă și în varianta umedă.Cred că e mai potrivit pentru un machiaj de seară.
Acest fard conține proteine de mătase dar și vitaminele A,C și E.Sună bine pentru un fard.
Rujul - și despre el doar vorbe de laudă.
Acesta este sclipitor, neted și precis în aplicare,în plus oferă o senzație de maxim confort. Uleiul de avocado și  extractul de aloe, fac ca buzele sa fie emoliente și hidratate.Cum să nu îl iubești când nu îți usucă buzele, nu se strânge în pliuri dar cu toate astea rezistă bine pe buze.E atât de cremos și de fin, chiar și soțului meu îî place.Mai testează rujuri atunci când mă sărută.







Manichiură  în temă, nu se putea altfel iar nuanța e de acolo, exact ce aveam nevoie.
Despre ojă ce să zic.. a fost dragoste la prima aplicare.Am zis și pe facebook la momentul acela.Un singur strat - o acoperire perfectă și rezistență îndelungată.
Sticluța are 10ml,iar nuanța este Bujor și în urma experienței clar mai vreau cel puțin 3 -4 nuanțe.


Acestea sunt cele două propuneri ale mele...foarte asemănătoare doar că prima variantă e mai de zi ,iar cea de-a doua poate fi purtat cu ușurință și seara mai ales dacă aplicăm și fardul în varianta umedă.
Păreri?Reclamații ?
Tu pentru ce machiaj optezi în această zi ?


Etichete: ,