Bifazic profesional fortifiant cu ulei de argan - Triodelux

Acum mai bine de o luna  mi-am ales trei produse pentru ingrijire de pe site-ul Triodelux.Nu e prima data cand folosesc produse de aici si stiam la ce sa ma astept.Se stie ca produsele cu ulei de argan sunt bune asa ca am vrut sa incerc si eu unul dintre ele.
Am folosit deja Keratina lichida  un produs foarte bun asa ca am zis ca  un bifazic cu ulei de argan trebuie incercat si el neaparat.



Acest produs nu necesita clatire, ceea ce ii va intensifica efectele pozitive asupra parului si contine unul dintre cele mai apreciate ingrediente din industria cosmeticii, uleiul de argan.
Bifazicul cu ulei de argan, ajuta la pieptanarea usoara a parului, oferind extra stralucire, ingrijire si repararea parului. Substante ca Arginina si Provitaminele, aflate in formula sa speciala, maresc elasticitatea parului oferindu-i un plus de vitalitate.Super nu ?
Am un fir de par subtire si se incaleste destul de repede.
Atunci cand am ales acest produs m-am gandit la acest aspect.
Examenul daca pot sa ii spun asa , si l-a dat in urma unei coafuri de nunta.Sti si tu cum e cu aceste coafuri,tapat si fixativ in exces uneori.Am avut  un coc inalt si fiindca firul e subtire si lipsit de volum parul a fost tapat,aplicat pudra pentru volum, fixativ..O nebunie...
N-am ce zice coafura a rezistat o noapte intreaga dar si dupa cateva ore de somn,era intacta.
Emotiile mari au fost cand mi-am desfacut cocul si cand m-am bagat sub dus.Aveam un par incalcit si ma gandeam ca singura mea sansa va fi foarfeca.
Am samponat de doua ori si tot simteam parul incalcit.Mi-am zis ca acum e sansa acestui spray cu ulei de argan,asa ca dupa ce am uscat parul putin cu prosopul am aplicat bifazicul si am asteptat sa se usuce.
Dupa ce parul mi s-a uscat natural, am avut o surpiza placuta si anume nici pic de  fir de par incalcit.
Bucurie mare pentru ca dupa cum ziceam, ma gandeam ca singura mea salvare va fi foarfeca. 
Inca de la prima aplicare parul devine moale,matasos,usor de pieptanat si cel mai important nu se ingrasa repede.

Cel mai important avantaj al bifazicului profesional Marien este faptul ca   imbunatateste pe termen lung calitatea si aspectul parului tau. Imi place ca acest produs prezinta in plus atuul de a nu necesita clatire, ceea ce, pe langa faptul ca iti va economisi timp, ii va pune si mai bine in actiune calitatile.Sunt mereu in contratimp deci big like. 
Si cum peste tot exista avantaje si dezavantaje.
Unicul dejavantaj pe care eu l-am descoperit pana in momentul de fata ar fi pretul,desi in momentul de fata e la reducere.
Pentrru 200ml,atat cat are recipientul in mod normal ai putea platii 68 de lei,insa daca o vei face in perioada imediat urmatoare il vei putea achizitiona cu 42 de lei.O reducere de 26 de lei ceea ce e bine,zic eu. 
In concluzie, eu recomand acest produs.Se merita achizitionat,face toti banii :) Face ceea ce promite si eu una sunt multumita.
Fetele cu parul cret, fetitele cu parul fin,subtire cred ca l-ar aprecia mult mai mult.
Stiu un caz al unei fetite,pe care mama ei mereu o tundea scurt pentru a evita incalcirea parului mai ales dimineata.Asa dar daca ai o fetita sau tu te confrunti cu aceasta problema a parului incalcit si nu numai atunci Bifazicul fortifiant cu ulei de argan e solutia.

Etichete: , ,