Câștigătoare premiu de iepuraș

Uh Doamne, am reusit in vreo 4 ore sa termin de verificat si facut o lista cu participantii la acest concurs .Va multumesc din suflet tuturor pentru participare si sper ca iepurașul sa vina la fiecare dintre voi,cu siguranță meritați.

Lista participantilor nu am mai scris-o,i-am dat fiecaruia cate un numar de ordine
http://deyutza87.blogspot.ro/2016/04/concurs-de-iepuras.html ,fiecare isi gaseste numarul  la comentariul  sau.
Si pentru ca am spus ca voi premia inca 2 fete,pentru activitatea lor atat pe blog cat si pe pagina de facebook, am ales ...







Felicitări draga mea Evelina !

Aștept datele tale cât mai curând ,poate reușește să ajungă premiul pâna de Paști! 


Iar celelalte 2 fete care vor primi câte o mică atenție din partea mea sunt : 

Raluca Dumitrescu (nume pe blog)  Și Elena Ghelbere !

Mulțumesc mult dragelor !!! 
Vă pup și vă îmbrațișez cu drag,sper să fie o surpiză plăcută pentru voi ..

Rămâneți aproape, în curand urmează un nou concurs ....


Etichete: