Leapsa: 24 de întrebări delicioase

De mai bine de o luna Taitzel (Teodora)m-a provocat la aceasta leapsa...am zis ca o fac si tot am amanat-o din lipsa de timp,dar iata ca astazi mi-am facut timp.
Asa dar,sa vedem ce intrebari avem :D


1. Care este mic-dejunul tău preferat? 
De obicei sar peste micul dejun,insa cand am timp de el,imi place sa mananc cereale/musli  cu banane si miere.

2. Cum îți place să bei cafeaua?
Pana acum un an cred,nu prea beam cafea.Insa de ceva vreme,am devenit o mare bautoare.O beau dulce si evenulat cu lapte.




3. Care este sandwich-ul tău preferat?
Hmm sandwich ?Nu prea mananc sandwich,eventual un mc puisor odata pe luna sau la doua luni.

4. Supă sau salată?
Depinde,eu de fel nu sunt mancacioasa.Oricum supe,ciorbe mananc mai rar,chiar daca saptamanal gatesc cel putin 2 feluri.In concluzie aleg o salata  :) 

5. Care este cartea ta de bucate preferată?
Nu am asa ceva.Google si Jamilacuisine sunt cartile mele de bucate

6. Fără dulce sau fără savoare?
Hm fara dulce se poate trai,dar fara savoare,ce rost mai are mancarea

7. Care este bucătăria ta preferată?
Nu am una preferata,desi mi-au placutt mancarurile grecesti.

8. Care este emisiunea culinară preferată?
Cireasa de pe tort :)) 
Nu am , nu m-am mai uita de mult la tv pt asa ceva,cu toate ca inainte urmaream diverse emisiuni.

9. Care este plăcerea ta vinovată?
Hmm nu stiu .
Pizza ?As manca dimineata la pranz si seara :))


10. Cine te inspiră în bucătărie?
Nimeni,nu stiu ...Sau poate Jamila Cuisine ,dupa cum ziceam mai sus 

11. Gătit acasă sau cina în oraș?
Clar in oras imi place sa fiu rasfatata,dar si acasa este ok.Mancarea e exact asa cum vreau eu:) 

12. Ce ai pe lista de preparate așa și așa?
Orezul...

13. Care este restaurantul tău preferat?
Nu am unul.

14. Îmi fac cumpărăturile la.
Supermarket.La piata m-am lamurit cu toate vanzatorele astea.

15. Cel mai bun lucru pe care l-am mâncat este...
Hm,nu stiu baclavaua  :D 2saptamani am mancat zilnic si nu ma mai saturam


16. Care este cocktail-ul tău preferat?
Mojito



17. Cu cine ai servi o cafea: George (Clooney) sau Heston (Blumenthal)?
Cu nici unu :) sau poate totusi cu George,insa am alte preferinte,in materie de  insotiror la cafea. 

18. Ce nu lipsește din bucătăria ta?
Sare,piper,condimente in general


19. Gustarea mea preferată...
Iaurt cu fructe,multeee fructe

20. Ce fel de pizza preferi?
Quatro Stagione si Hawai 

21. Ce mâncare nu îți place deloc?
Aici am o listaaa mare si lunga,dar nu imi plac mancarurile cu carne sau legme preparate,Varza a la cluj spre exemplu, o amestecatura de produse...ce pe mine nu a incanta,supa de rosii....


22. Blogul culinar preferat este...
Jamila Cuisine.. :)



23. Cel mai ciudat lucru pe care l-am mâncat:
Carne de cerb
Un pic atoasa dar buna.

24. Nu pot să trăiesc fără...

Ceva dulce,sau macar un fruct ceva acolo sa rontai.Mai ales seara cand ma pun la laptop  :D 


Provoc la randul meu pe EnchantedAna , Alina lui Brumarel , Homemade by Elena  , Loredana si Irina .

Etichete: , , ,