Ootd - O atfel de ie romaneasca

V-am spus de mult ca astept o ie.Nu e chiar o iei insa eu  dupa cum o vazusem pe site asa mi se parea.Oricum ar fi e o bluza care imi place si materialul e unul super,racoros si foarte fin. Mi-a fost mai greu sa ajung la posta vamala dar intr-un final am ajuns si mi-am ridicat coletul care continea  si o salopeta tare draguta pe care o veti vedea zilele viitoare.
Poate in poze veti zice ca e o rochita si ca nu am nimic pe dedesupt,ei bine e o bluzita as putea zice ceva gen babydoll iar pe dedesupt am pantaloni scurti.Nu se vad in poze,dar sunt acolo :)) 
Geanta Maddison de la Adona nu a putut lipsi nici de data asta :) 
Avand in vedere ca e foarte tarziu,iar inspiratia mea e 0 :) Va las mai jos cu pozele tinute mele ..

 Bluza Here 
Geanta Adona
Sandale Romwe
Pantaloni scurti Shein








Etichete: ,