Review - Gel spumant purifiant Gerovital H3 DERMA

Dermatocosmeticele sunt cosmetice elaborate pe baza unor retete gandite de dermatologi, chimisti si farmacisti, ce contin substante atent selectionate si verificate. Nu contin parfum care ar putea provoca iritatii sau alergii (sunt hipoalergenice) si nu contin ingrediente care favorizeaza aparitia punctelor negre (sunt noncomedogenice).
Cei de la Gerovital au scos pe piata prima gama de produse dermatocosmetice.
Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este destinata tratarii sau accelerarii procesului de vindecare a anumitor afectiuni ale pielii precum: acnee, piele iritata, lezata, uscata, atopica sau scalp cu diverse probleme. Noile produse contin ingredientele active performante si raspund nevoilor consumatorilor la cel mai înalt nivel, avand formule hipoalergenice, testate sub control dermatologic, fara parabeni sau alte substante sensibilizante.


Indiferent de tipul de ten pe care il aveti, Gerovital are solutia perfecta. Noua gama cuprinde produse destinate fiecarui tip de ten : ten deshidratat, ten sensibil, ten gras/acneic si ten ridat. 


Îngrijirea tenului gras si acneic se poate realiza cu Gelul spumant purifiant, care curata eficient și bland tenul, iar în acelasi timp purifica și regleaza productia de sebum. Acidul lactic si acidul salicilic natural, din componenta gelului spumant purifiant ajuta la curatarea si eliberarea porilor si stimuleaza procesele de reînnoire celulara, prin efectul exfoliant.
Eu am avut ocazia si am testat acest gel spumant .L-am ales de indata ce am vazut ca s-a lansat aceasta gama .Il folosesc atat dimineata si seara si mi se pare foarte bun.Tenul meu il accepta foarte bine si simt cum porii imi sunt diminuati . La fel si a capatat un aspect mai mat si purificat .
Pentru aceste aspecte am ales acest gel de curatare si bine am facut .Acest produs este destinat si unui ten acenic , un alt aspect pentru care l-am ales.Tenul este mult mai curat ...bine asta si  pentru ca de ceva timp am inceput sa folosesc dermatocosmetice si sunt tare mandra de mine :)
Consistenta sa este una ok ,nici prea goasa nici prea licida .Eu una il flosesc pe un burete de celuloza sau o perie de fata .Curata mult mai bine tenul si chiar il demachiaza super ok . Trebuie evitata zona ochilor  si a gurii .Nu este nevoie de foarte mult produs pentru o curatare  eficienta .Un bob de mazare este suficient pentru piele mea ,avand in vedere ca folosesc pe perie si face si spuma suficienta .
De asemena imi place si sistemul de dozare .Capacelul acesta ma ajuta sa imi pun exact atat cat produs imi trebuie .
Pretul este unul foarte ok pentru un produs dermatocosmetic aprox 30lei pe site-ul Farmec. Cantitatea mai mult decat suficienta 200ml si de consuma greu .Eu il  folosesc de aproape 1 luna dimineata si seara si cred ca am folosit din el aproximativ un sfert .
Este valabil timp de 12luni de la deschidere ..asa dar am timp inca 11 luni de zile sa il folosesc.
Voi ati incercat acest produs ? sau un altul din aceasta gama  ?
Ce parere aveti despre produsele Farmec / Gerovital ?



Etichete: