Special OFFER BY SHEINSIDE

Sheinside se tin de reducere peste reduceri.Daca zilele trecute va ziceam ca au 4 zile  de reduceri la 4 produse , de data asta si-au marit gama de produse ..
Toate au o reducere de la 9 la 50 %
Super treaba asta mai ales ca sunt haine potrivite pentru vremea asta. ..asta imi place la magazinele online ca aici gasesti mereu promotii cand in magazinele fizice nu stiu cum sa mai adauge ceva la pret ca doar sunt de sezon si iti trebuie..vrei nu vrei trebuie sa dai banii.
Si cum privirea mea a fugit peste tot ... mi s-a oprit totusi laaceasta  jacketa army   .Si nu de acum ci de cateva zile ..Mi s-a pus pata rau de tot pe ea ..




Oarecum in acelasi model ...si aceasta jacketa bleumarin ma atrage .Pare totusi subtirica si cred ca e buna pentru toamna /primavara.Daca dau comanda acum vine prin decembrie ..deci nu cred ca as pute-o folosii insa imi place.O pun pe whislist cine stie ..poate,poate 



Si aceasta  bentita pentru par  sau cum so numi ,este foarte interesanta si poate inlocui cu brio o caciula pentru iarna geroasa .



Chiar imi place si as purta cu drag asa ceva... e posibil sa intre asta in cosul de cumparaturi ,mai mult ca sigur. 

Voua ce v-a facut cu ochiul ...dintre toate aceste promotii de pe site ?
Eu una nu va pot spune decat spor la cumparaturi :) 








Do you want  to get a special Sheinside item at the lowest price?

Now it is the time!

Seize the chance before they are gone.

30% off over US$75

Code:special 30

35% off over US$150

Code:special 35

40% off over US$200

Code:special 40

Ends on:Nov.2 here: Special Offer


Etichete: ,