Review Baza de machiaj Flormar

Acum ceva timp am primit 3 produse de la Flormar ."M-am laudat " parca si pe a facebook . :) 
Nu am stand Flormar in oras dar cand prin ocazia imi mai achizitionez cate o oja de la ei ,
Pana acum am folosit cateva produse ..incluzand si pe cele trei ...




Baza de machiaj , luciu de buze si un eye liner .
Baza de machiaj chiar o aveam pe lista de cumparaturi.Voiam una si nu stiam ce sa aleg. Ei bine Doamne Doamne mi-a ascultat gandurile si le-a spus celor de la Flormar ce am eu nevoie :))
O singura daca am folosit o baza de machiaj de genul si asta prin adolescenta ..In general baza mea este crema de fata hidratanta.Dupa mici documentari am aflat ca o astfel de baza face  ca fondul de  ten sa reziste mult mai bine pe ten .
Pentru ca nu prea ies din casa fara fond de ten si imi place ca acesta sa persiste cat mai mult ,zic ca e destul de indispensabila aceasta baza ... Se mai intampla ca si unele fonduri de ten sa nu fie exact cum zice pe eticheta si baza sa fie de mare ajutor . Aceasta baza 
are o textura usoara ,ea pregateste tenul pentru machiaj,oferind luminozitate pielii si creand o suprafata neteda prin acoperirea liniilor fine .
Ingrediente active naturale : prin continutul ridicat de acai si ceai verde, pot reduce inflamatia pielii si asigura elasticitatea acesteia. Asigura o protectie ridicata impotriva factorilor externi prin prezenta extractului de vita de vie argintie care sustine reinnoirea celulara . 
Se prezinta sub forma unei creme usoare..albe..dar care intra foarte usor si repede in piele.

Testul cel mare si l-a dat cand am purtat un fond de ten mai bine de 15 ore .Am fost plecata ...m-am machiat seara cand am plecat pe la orele 23 si am reusit sa ma demachiez abia a doua zi in jurul orelor 19 .
Am fost numai pe drumuri  si nu am avut posibilitatea sa ma demachiez , machiez iar ... mi-am improspatat putin machiajul undeva dimineata pe la ora 7 ...dupa o noapte nedormita , mi-am dat cu putina pudra , in zona T incepuse sa luceasca si incet incet sa se stearga , erau deja aproape 8 ore.Dupa acel retus nu am mai avut acces pe la baie/oglinda.. asa ca am stat asa cum eram ...tenul arata cat de cat acceptabil .
In jur de orele 19 am ajuns acasa.. dupa o noapte nedormita , mers cu trenul  ,umblat ...La demachiere intradevar nu mai aveam mai nimic pe ten...Discheta era destul de curata foarte putin s-a mai sters .Eu m-am bucurat ca atunci cand fonduul de ten a inceput sa dispara a dispart cat de cat uniform si nu am avut probleme deosebite .
Acestea fiind spuse si afland pe propria piele minunile unei baze de machiaj , va recomand FACE ILLUMINATING PRIMER MAKE-UP de la Florma .
Este recomandat tuturor tipurilor de ten , are 30 ml si pe site costa 42 de lei .

Voi ati folosit baza de machiaz? Ce altceva imi mai recomandati ?

Etichete: ,