Pensule make-up 24bucati

Va aratam zilele trecute cele 2 pensule de la Aoro .Uitasem ca trebuie sa imi ajunga si trusa de pensule de la Milanoo si atunci ma gandeam sa imi mai iau cateva.Oricum parerea despre acele pensule nu mi le schimb si raman fidele pensulei Kabuki si aia cu siguranta o voi recumpara.
Insa pe o lunga perioada de timp nu voi recumpara pensule pentru machiaj.Acum am suficiente  ,la cat stiu eu sa machiez si la cat stiu la ce folosesc fiecare :))

 Perii sunt moi si nu zgarie deloc.Mai mare dragul sa le folosesti.Eu deja le-am pus la treaba si incerc sa folosesc cat mai multe dintre ele .Incet incet ...cu atatea pensule de make-up folosesc si mai multe culori in machiaj si incerc sa il fac mai complex.De la 3 culori am avansat si am ajuns sa folosesc chiar si 6 -7 ..Un mare progres pentru mine .care imi place dar nu prea ma pricep .
 Cu una aplic in pliu  , cu una pe pleoapa. cu una pe la colturi...cu o pensula aplic fardul iluminator, cu alta blush ..cu peria de gene imi fac genele si mai frumoase decat o face rimelul cu peria lui...
E o intreaga nebunie .


 Sunt cateva pensule care nu stiu pentru ce folosesc insa ma adaptez eu si o folosesc asa cum ma duce capul. acum am  inceput sa urmaresc si tutoriale de make-up , poate maine poimaine va treziti si cu un machiaj marca Deyutza :)):))

Le-am asazat intr-un cosulet care se asorteaza foarte bine zic eu .

Aici am un prim machiaj ...Culorile nu se observa f bine pentru ca sunt mai nude ..Am sa incerc si un machiaj mai colorat poate :) Si nu aruncati cu pietre , dupa cum am zis nu sunt make-up artist , ma machiez si eu doar cat sa ies din casa :))
Dar vreau sa invat si sa imi iasa din ce in ce mai bine .Acum daca am si cu ce .



Etichete: