Latino-time

Da da da .. "baga dans "  :) cam asa suna versurile unei melodii pe care o mai aud din cand  in cand pe net ...
Corpurile si mintile noastre au nevoie de energie,de tinerete dar si de vitalitate psihica si fizica,toate acestea regasindu-se perfect prin practicarea DANSULUI.
Nu stiu cum sunteti voi insa eu sunt fiica de 2 dansatori .Dansatori de dansuri populare insa au dansul in sange.Chair in anturajul asta s-au si cunoscut.Activau amandoi in acelasi grup de dansuri si na dragostea s-a infiripat :) .
Si uite asa am venit eu pe lumea cu aceiasi pasiune ca si ei.Iubesc dansul si as dansa non stop.

Pe vremea cand eram in generala abia asteptam sa vina serbarile,spectacolele ca si spuneam doamnei educatoare/profesoare sa facem un grup sa dansam si noi ceva .
Apoi in liceu ..imi facusem trupa mea de dans.. cu cateva colege de clasa si dansam de mama focului.Pentru balul bobocilor pregatosem vreo 2 dansuri pe 2 melodii in voga pe atunci , nebunie mare...Am dansat  chiar si la serbarile zapezii .La noi este un spectacol care tine un week-end , doua , trei  :) depinde de fonduri si de vreme .unde se fac concursuri pe partie si vin diferite trupe si canta , danseaza.Eram micuta pe atunci ... am mers la organizatori si le-am zis am o trupa de dans.. se poate sa dansam si noi ..Mare mi-a fost bucuria cand ne-au acceptat si am dansat in fata a peste 3000 de oameni ...Sa va exprim in cuvinte bucuria .Nu pot...
Nici nu va inchipuiti cat de bucuroasa sunt cand dansez si cat suflet pun ..
Cel mai mare regret al meu este ca la noi in oras nu exista o sala de dans sa se poate face cursuri de dans..  tare mi-ar fi placut ...Avem doar la clubul copiilor cursuri dar pentru dansuri populare.
Imi plac si ele si chiar regret ca nu mi-am continuat cursurile incepute prin clasa a 4 a.
Ma uit mereu la emisiuni gen " Dansez pentru tine " , "Danseaza printre stele " ," Romania danseaza " ma uit cu nostalgie si imi doresc sa ma mut intr-un oras mai mare unde sa pot gasi astfel de sali de dans .
Cum de Bucurestiu are de toate si restul tarii nu . ? 
Chiar si aceasta rochie cand mi-am comandat-o , ma imaginam in ea.. dansand un dans latino sau bachata .
Cat de frumos ar fi ...
Chiar am descoperit pe net un site ...Latino-time .Un site care promoveaza astel de dansuri .
O scoala de dans din Bucuresti.. ( of regret ca nu ma nascut mama in Bucureti ) din acest punct de vedere . O scoala de dans unde poti invata dansuri de societate   Cha-cha , Mambo , Merengue, Passo Doble, Quickstep , Rumba , Samba... uff cat de bine suna. 
Cele care aveti copii si sunteti din Bucuresti sunt astfel de cursuri si pentru ei. Mi-ar place sa il duc si pe Rares al meu... cred ca ma mostenestee... ii place dansul si muzica ..
Daca sunteti interesate de un sport  mai nobil... click aici  .

Si daca marturisirile mele nu v-au convins cat e de bine si frumos sa dansezi ..
Mai jos va las 10 motive pentru care e atat de bine sa dansezi . 
  1. Va ajuta la coordonarea miscarilor si va dezvolta echilibrul.
  2. Dansul , facut cu regularitate va imbunatateste sanatatea in multe feluri, prevenind bolile de inima si tensiunea ridicata.
  3. Va dezvolta vigoarea si forta si in plus ajuta la slabire.
  4. Va pastreaza flexibilitatea.
  5. Puteti invata multe despre corpul dumneavoastra.
  6. Veti cunoaste multe persoane si veti afla multe despre dans si despre cultura in general.
  7. Va veti imbunatati capacitatile de comunicare si va veti dezvolta capacitatea de lucru in echipa.
  8. Este un mod diferit de a va exersa creierul.
  9. Dansul este un mijloc prin care veti cunoaste si alte forme ale artei, ca drama si muzica.
  10. Si ultimul,dar nu cel din urma – pentru ca este distractiv.

Voi dansati ? 

Etichete: , ,