Comanda Aoro

Nu am mai dat de multisor o comanda  Aoro .Asa ca la ultima mea comanda m-am cam rasfatat si aceasta  a fost destul de consistenta Zic eu :). Mi-am cumparat mie cate ceva si sotului un mic cadou de ziua lui .Un parfum arabesc Rasasi Abyan de care este foarte incantat si un deodorant de la Gillette .
Foloseste foarte des produse Gillette ii plac si nu incercase niciodata acest deodorant stick , asa ca  am zis sa incercam de ce nu .Este un deodorant foarte bun ,nu lasa pete albe si nici nu transpira chiar daca presteaza si munca fizica .El e multumit .




Iar acum  pentru mine mi-am luat din nou o lotiune tonica de la Garnier .V-am spus atunci cand i-am facut review-ul ca mi-a placut si m-amgandit ca trebuie sa imi mai cumpar una , avand in vedere ca pe cealalta am cam terminat-o :) Si dupa cum am mai zis trebuie  sa imi iau si o crema tot de la Garnier , zis si facut ..mi-am luat una Garnier PurActive si sper sa  faca treaba buna impreuna cu lotiunea tonica .Pana in prezent sunt destul de multumita de aceasta combinatie .Oricum stiti si voi atunci cand folositi mai multe produse din aceiasi gama sunt sanse mai mari ca ele sa actioneze mult mai bine decat atunci cand sunt folosite individual ..Am sa va zic eu cu alta ocazie daca fac treaba sa nu :) Am zis sa incerc si un tratament pentru albirea dintilor.  Am mai incercat eu si alta data , nu de la Aoro ,dar am zis sa vedem ce face si acest tratament .Un zambet alb si stralucitor intodeauna e binevenit .Acum o sa vedem si rezultatele. Cu detalii revin in curand trebuie folosit cel putin 2 saptamani acest tratament .
Am citit doar lucruri bune despre fondul de ten de la Rimmel - Wake me up si am zis sa il incerc si eu ca si asa nu e foarte scump .Mai am cateva fonduri de ten pe lista dar momentan ma bucur de acesta .Celelalte sunt fonduri de ten lichide si nu ma prea incanta treaba asta Dar am sa vad eu pe viitor daca ma hotarasc sa imi iau un altul .Cum gelul pentru igienta intima imi e pe terminata am zis sa incerc si o emulsie pentru igiena intima de la Lactacyd .Pana acum am folosit doar spuma ... am fost multumita si am zis sa incercam si emulsia . Sincer nu am incercat-o inca , dar dupa cateva folosiri am sa revin si cu o parere .Si nu in ultimul rand in comanda mea si-a facut  loc si o pensula de machiaj ... era ieftina doar 8 lei si am zis sa o i-au nu strica niciodata , o pensula in plus :)
Dupa cum stiti si voi majoritatea preturilor pe Aoro sunt cu mult mai mici decat prin magazinele online sau chiar si magazinele fizice ,iar calitatea este la fel de buna.

Voi faceti cumparaturi online ?Ati cumparat ceva de la Aoro pana in prezent?Ati fost multumite ?


Etichete: