Ootd -Winter in town


Acum ceva timp v-am arata noile mele achizitii , un colier superb si o rochita numai buna pentru vremea de afara . Bine pe site e prezentata ca si o rochie tricotata , insa pentru mine este mai mult ca un pulover mai lung :) Este marime universala deci daca pentru mine la 1.64 si 57kg este asa .. nu vreau sa vad cum i-ar sta unei fete mai inalte sau mai plinute :)
De data asta am purtat rochita ca atare , pentru ca am iesit doar in oras cu treaba si nu a trebuit sa ma dezbrac ... daca nu sunt atenta risc sa mi se vada fundul :) oricum am ascuns treaba asta cu paltonasul burgundy pe care l-ati mai vazut la mine .Oricum per total imi place rochia e tricotata , e grosuta si moale la atingere .Nu am putut sa ma dezbrac de tot , la sedinta foto :) Era prea frig ..insa se vede esentialul  zic eu .



 Palton  Aici 
 Rochie Aici 
Colier Aici 
Cizme Miniprix
Geanta Online store









Etichete: