Outfituri de vara

Va spuneam acum ceva vreme de reducerile de la Kurtmann .Tot atunci va spuneam ca imi voi innoi garderoba si va v-oi arata si voua. M-am innoit cu un tricou , un maieu ,un jerseu si pentru sotul meu doua camasi  .Pentru mine am mai vrut si acest tricou dar nu mai era pe stoc pana sa procesat comanda .  Din pacate sau fericire nu mai e nici un produs pe stoc in afara de maieul alb .Pentru ca m-am innoit inainte de a pleca in vacanta mi-am luat si noile achizitii cu mine .Cum le-am combinat va las pe voi sa urmariti .



Maieul il gasiti aici 



Tricoul il gasiti   aici


             
Jerseu inca nu l-am purtat ,nu a fost cazul inca il veti vedea si pe el pe viitor .

Si pentru ca si-a luat si sotul meu doua camasi m-am gandit sa vi le arat si pe ele poate a intereseaza si vreti pentru soti/prietenii vostrii.Un sfat insa masurati si intrebati inainte pentru a stii masurile exacte .Spun asta pentru ca noi am avut un mic inconvenient .Chiar daca camasile erau marimea XL i-au fost mici sotului iar pentru ca nu mai aveam timp sa le schimbam cu altele mai mari si pentru ca ne-au placut materialul ,croiala si  modelul am decis sa facem alteceva ... i-a priviti :

In poza 2 sunt culorile reale , in prima se vede altfel de la blitz. 
O gasiti aici 

 Si ceea de -a 2 camasa. o gasiti aici

 Va mira faptul ca pe site camasile sunt cu maneca lunga si in poze sunt cu maneca scurta , v-am spus ca le-am dat o noua infatisare :) noroc cu mami meu care e o critoreasca desavarsita si dupa cum vedeti nici nu se observa ca au fost odata camasi cu maneca lunga .
Iar ca si cadou pentru comanda mea am primit O bratara si o pereche de cercei de la Lefties .Si pe acestia i-am avut cu mine in concediu :) Cercei se pot observa putin in prima poza .


Daca v-am stranit interesul si aveti chef de un shopping  , sa stiti ca saptamana asta la Kurtmann transportul e gratis pentru comenzile de peste 90 lei .





Etichete: