Supa Crema de legume cu praf de Curry

Nu v-am mai prezentat de mult ceva bun de papa .Bine v-am mai dat o idee de un Milkshake bun acum vreo luna ,iar de data asta vreau sa va prezint o supa crema delicioasa. Mie in general imi plac supele crema.
Tot atunci cand va spuneam de Milkshake va spuneam si de campania Castiga timp cu Philips si Gustos.ro .Chiar v-am cerut si ajutorul sa strang voturi pentru campanie ,ei bine cu meritul vostru am reusit sa castig si am intrat in posesia unu Blender vertical Philips HR1372 .Sunt mandra de mine ca am reusit sa strang si 77 de puncte din 100 la jurizare ,avand in vedere ca nu sunt bloger culinar si nici nu excelez in bucatarie . 


Eu ma asteptam sa fie un simplu mixer de mana , insa el e un robot de bucatarie in toata regula .Este un aparat util ,mult mai micut decat un robot de bucatarie si pentru asta ii dau nota 10 .Nu ocupa mult spatiu si chiar daca are numele de blender are mult mai multe piese si face treaba robotului .
-Foarte puternic si face tot ce scrie in descriere si chiar mai mult
Sparge gheata, toaca carne, face bauturi racoritoare, chiar daca lamele pare fragile.
Dupa cum zicea contine mai multe piese si acestea sunt :
Blender
Cana cu capac
Tocator mic
Tocator XL

Tel
Are 5 viteze + Turbo.
Se curata foarte usor si repede  sub jet de apa.

Si dupa atata lauda hai sa va arat si ceea ce am testat prima data cu el .


Ingrediente :
1/2 conopida
2 cartofi potriviti
1 morcov
1/2 telina
1 l supa de legume (2 cuburi de concentrat)
1 lingurita rasa praf curry
6 linguri  smantana pentru gatit 
2 lingurite zeama de lamaie


Mod de preparare :
Se spala bine conopida , se desface buchetele ,cartofi ,morcovul si telina se curata si se taie cuburi.
Se adauga legumele in supa , se da un clocot ,se condimenteaza cu sare si praf de curry apoi se acopera si se mai fierb la foc mediu inca 20 minute .
Dupa ce au fiert legumele si s-au racit putin se paseaza cu blenderul  si se adauga 2 linguri de smantana si zeama de la lamaie .
Apoi se adauga dupa gust din nou praf de curry.


Si gata supa. 
Se imparte in farfurii , se pune in centrul fiecareia cate o lingura de smantana si crutoane de paine .
Dupa preferinte si poate adauga si 1/2 catel de usturoi pisat .Iar la ocazii mai speciale puteti adauga in supa si o portie mica de creveti. 
E delicioasa ,puiul meu cel mic mi-a cerut 2 portii lucru care nu prea se intampla ,fiind foarte pretentios la mancare .




Acestea fiind spuse nu imi ramane decat sa va urez pofta buna si daca o veti prepara si  voi astept     niste pareri :)

Etichete: