Review Lotiune cu vitamina B5 de la Farmec

Mult timp am suferit dupa unghiutele mele lungi ,tari si frumoase din adolescenta ...Pe la 18 ani aveam niste unghii lungi si tari ,fara prea mult efort ...toata lumea mi le admira si eu eram foarte incantata .De vreo 2-3 ani am suferit enorm pentru ca orice as fi folosit pentru intarirea lor nu dadea roade. Am luat si pastile si tratamente si creme.. nimic.. nu puteam sa le las sa creasca pentru ca mi se exfoliau si uneori le taiam aproape din carne si ele tot exfoliate erau.
Dar gata suferinta mea a luat sfarsit. Am gasit tratamentul minune ... Lotiunea cu vitamina B5 de la Farmec .


M-am tot interesat ce ar fi bun si am zis sa il incerc si pe asta ..dupa toate cele incercate ,inca unul in plus ..nu strica.
Zis si facut ..am fost la un magazin cu cosmetice si mi l-am cumparat , pe langa acest tratament mi-am mai muat si un ulei pentru cuticule tot de la Farmec destul de bun si el.
Pretul a fost de 9,5lei tratamentul si 9 lei uleiul.Am vazut mai tarziu si intr-un supermarket la vreo 8 lei ,dar am sa stiu data viitoare :)Oricum leul ala nu mai conteaza la ce minune  a facut asupra unghiutelor mele :)
Tratamentul se aplica la inceput timp de o saptamana de 2 ori pe zi ,iar apoi la 2 zile .Eu una mi l-am aplicat in prima saptamana de 2 ori pe zi , iar apoi ori de cate ori imi stergeam unghiutele de oja .
Atentie insa   aveti grija cum il aplicati pentru ca arde foarte tare cuticulele .La inceput mi-am dat asa din toata inima fara sa protejez cumva cuticulele si marginile .. nu stiam de ce cuticulele mele se intarise si erau varza  mai bine spus . apoi am mai citit odata instructiunile si am vazut ca specifica ,inaintea utilizari este recomandat folosirea uleiului de cuticule.De atunci am grija la acest aspect.
Mai jos aveti unghiutele mele ..de care eram su sunt tare mandra ca au reusit sa creasca atat.
Acum sunt tari nu se mai exfoliaza si pot face ce model vreau eu.Inainte ma limitam doar la modele pentru unghii mai scurte acum,pot face si french ,model pe care nu l-am mai facut de mult .



Imi place acest tratament si cu siguranta il voi cumpara in continuare .
Dupa cum am zis Pretul a fost de 9,5 lei dar am gasit si mai ieftin .
Cantitatea este de 11ml -suficienta cat sa te tina si 2 luni ,chiar daca il folosesti aproape zilnic .


Voi ati incercat acest tratament ?
Aveti probleme cu unghiutele ?

Etichete: