MilkShake de banane

Vine vara si trebuie sa ne hidratam..mie una  imi plac mult sucurile facute in casa... si mai ales shake-urile . Baietelul meu din pacate inca nu vrea sa renunte la biberon si laptele il bea doar din el. Cu ajutorul acestui shake l-am pacalit si a baut lapticul  cu paiul din pahar ...cu toate ca la inceput ma refuzat la a 2 gurita nu a mai renuntat la pahar pana nu a terminat bautura .
Si pentru ca eu Castig timp cu Philips si Gustos.ro    vreau sa va ajut si pe voi sa castigati timp , sa va hidratati corespunzator si sa beti ceva delicios. Aceasta provocare este pentru bloggeri culinari ,insa mi-am incercat si eu norocul.pentru ca pe langa nail'art ,fashion si tot ce tine de frumusete imi mai place sa si gatesc ....asa dar ....

Pentru acest Milkshake aveti nevoie de :

Lapte
Banane
Ciocolata
Frisca
(Cantitatea v-o alegeti voi dupa preferinta )


Mod de preparare :
Laptele si bananele se pun in blander se mixeaza impreuna ,se adauga si cativa fulgi de ciocolata .Dupa ce s-au mixat se pune intr-un pahar , se orneaza dupa bunul plac cu frisca si fulgi de ciocolata si se serveste cu pofta :)


Simplu si gustos :)

Acest Milkshake l-am facut rapid ,cred ca in 5 minute iar timpul economoistit l-am folosit pentru a iesi cu cel mic in parc ,iar dupa ce am ajuns acasa mi-am facut si un model nou pe unghiute :)

Ce parere aveti de Milkshakeul meu ?Nu are un aspect nemaipomenit ,insa gustul este delicios <3

Etichete: