Se cauta Blogger ambasador ZorileStore!

Cred ca ati aflat deja ca se cauta Blogger ambasador ZorileStore. Dar pe langa aceasta ZorileStore  ofera surprize frumoase si clientilor sai. Clientii vor primi la orice comanda papuci sau sandale la alegere, iar la comenzi mai mari de 200 de Ron pantofi sport, toate din categoria Curatenia de Primavara .
Poate va amintiti campania trecuta cand s-au oferit 100 de perechi de sandale si papuci  .Ei bine acum ZorileStore impreuna cu Blogaward au desfasurat o noua campanie unde se ofera o pereche de incaltari  la alegere din categoria Curatenia de primavara , fiecarui blogger care are un blog  cu vechimea de minim 3 luni si minim 10 articole scrise in momentul lansarii campaniei

Eu mi-am ales aceasta pereche de sandale 



Mi se pare dragut modelul si imi place ca  partea superioara este fabricata din material textil, acesta oferind un plus de comoditate si durabilitate modelului, iar talpa exterioara, din cauciuc si  asigura o aderenta excelenta pe orice suprafata. Sistemurile de prindere cu siret si catarama asigura o mulare perfecta a papucilor asupra piciorului iar captuseala inflorata aduce un plus de culoare modelului. Talpa mediana ortopedica si talpicul moale confera stabilitate si confort in timpul mersului.