Review - Fond de ten Loreal Mat Morphose

Astazi vreau sa va vorbesc despre un fond de ten care mie imi place foarte mult .
Pentru multe fete/femei alegerea fondului de ten este o alegere grea , sa iti gasesti nuanta potrivita , sa iti gasesti textura potrivita tenului tau ..o adevarata aventura 
De aceea atunci cand cautati fondul de ten este bine sa mergeti direct in magazin , sa il testati la lumina zilei de afara si nu la cea din magazin.





Este descris ca fiind un fond de ten cu o textura foarte usoara, care netezeste porii si ridurile si ofera un look luminos, dar mat timp de 12 ore.
 Este primul de tip spuma pe care-l incerc, asta pentru ca ele sunt de cele mai multe ori recomandate unui ten gras.Ofera o acoperire usoara spre medie ceea ce il face potrivit pentru un ten cu imperfectiuni putine. Ce-mi place este ca uniformizeaza foarte bine culoarea tenului si da un aspect natural. Partea mea preferata la el este ca iese foarte bine in poze


 Initial textura mi s-a parut ciudata, arata ca un fel de pasta, dar se aplica si se intinde foarte usor, lasand tenul mat. Are un finish ca de catifea care la inceput se simte minunat pe piele...Cam aceiasi senzatie o am si cu fondul de ten de la Avon cashmere finish foundation .
Acest fond de ten este adresat in special persoanelor cu tenul gras. Eu am tenul mai uscat in unele zone, dar folosesc mereu crema inainte de aplicarea fondului de ten si nu am probleme.







Fondul de ten vine intr-un recipient , care mie una nu prea imi place , nu e igienic de loc,dar incerc sa nu imi bag degetele mereu in borcanas si folosesc o pensula pentru al lua de acolo in intind pe fata iar finishu-ul il fac cu degetele.Si atunci simt senzatia ca de matase pe fata mea :X
In borcanas, cantitatea pare foarte mica, dar in teorie 20 de ml ar trebui sa tina 3-4 luni. 
 Exista 6 nuante disponibile. Nu sunt multe, dar cea pe care o am eu e perfecta pentru mine.110 Ivory Rose , iar pretul e undeva la 60 de lei.Eu zic ca nu e foarte scump avand in vedere ca este pentru tenul nostru.

Asadar, dupa parerea mea, acest fond de ten face tot ceea ce promite:
● Ridurile fine sunt perfect acoperite, porii sunt neteziti, iar textura pielii este catifelata si luminoasa.

● Mat’Morphose se aplica usor si placut, nu incarca si fuzioneaza imediat cu pielea.

● 6 nuante luminoase

● 12 ore de ten luminos si catifelat

Si va ziceam mai sus ca da bine in poze...





Afara la lumina zilei , se vede cel mai bine cat de luminos si  radiant am tenul.




Ce parere aveti despre acest fond de ten , l-ati incercat ? 

Exceptional clothing you will find here cheap womens clothing, wholesale womens clothing, discount women s clothing.


Etichete: