It's shopping time :)

Pe la inceputul lui octombrie cand  inca era caldut afara m-am gandit eu sa imi completez tinuta cu ceva obiecte vestimentare :D
Cutreierand magazinele online de hainute si cele din oras m-am pricopsit cu cateva chestiute dragute , zic eu :) dar care o sa le mai pot imbraca pe la primavara viitoare  , avand in vedere ca eu sunt destul de friguroasa si la mine a cam venit frigul.Vazusem pe net o tinuta asemanatoare ,mi-a placut si am vrut sa ma imbrac si eu la fel , asa ca m-am pus pe cautat ,iata ce am gasit :
Un sacou dragut cu maneca 3/4 ,l-am luat de la mine din oras , dintr-un magazin oarecare,
A costat 72lei


O pereche de pantaloni mai elastici ,chiar nu aveam asa ceva , de obicei port blugi, si mi-am  ales rosu , sa il pot combina cu sacoul albastru si am si o pereche de ghetute rosi , am zis poate se potrivesc :)
Au costat in jur de 65-70 de lei ,nu mai stiu sigur si tot din oras i-am cumparat.
Si acesti pantofi , de cum i-am vazut mi-am spus , trebuie sa fie ai mei .mi-au placut culoarea e un roz nude  , si faptul ca nu au tocul foarte inalt, nu port tocuri decat la evenimente speciale :)))in rest platforme sau incaltaminte cu talpa joasa . Ei bine acesti pantofi sper la primavara-vara sa ii port cat mai mult, sunt foarte comozi si sunt preferati mei :X

Cu cateva zile inainte imi cumparasem si o genuta plic ,mai mare , e un beige nu e chaiar nunata pantofilor, dar zic eu se potriveste cat de cat. Mi-am luat-o inainte sa stiu ca imi voi gasi acesti pantofiori  :XAu costat 120lei dar zic eu isi merita fiecare banut .

Si nu in ultimul rand de pe net , va ziceam ca am cutreierat si  magazinele online mi-am gasit o gecuta de toamana. aveam nevoie de una , ca nu prea mai imi place ce am :D
Am gasit-o pe asta ,  AICI , nu am crezut ca o sa straluceasca chiar asa , dar asta e ,mi-am cam cheltuit bugetul pt toamna :)).Pe site e transportul gratis , Pretul normal e de 109 lei , eu insa am luat-o cu 99.00 , acum vad ca au mai redus-o e cu 79.lei.

Per total eu sunt multumita pe ce am cheltuit bani luna asta si luna trecuta :))
Voua va plac?
Poate  pe viitor am sa postez un OOTD , cu cele cumparate :)

Pup si nu uitati de cele 2 concursuri aici  si aici

Etichete: