Mascara diorshow new look

 

De ceva timp detin si eu un rimel diorshow new look , adevarat in varianta mini ,dar sunt destul de multumita de el ...
La capitolul volum sta bine , m-as putea declara multumita :)
Alungirea ,este si mai buna.. recunosc mi-a alungit genele chiar foarte mult.
Are  o periuta micuta si finuta care separa genele foarte bine si frumos .Imi mai place si cum are perii distribuiti, in varful aplicatorului sunt altfel dispusi si te poti descurca foarte usor in zonele mai putin accesibile.Pret recomandat pentru varianta full size este in jur de 158 lei , eu una sincer nu as da atatia bani pe un rimel , avand in vedere ca sunt altele de la firme la fel de cunoscute si preturi mult mai accesibile.

Primul strat :
  Al 2-lea
  O privire de ansamblu :)



Dar avand in vedere ca detin acest rimel ,sunt multumita de el,dar de cumparat nu l-as mai cumpara :) asta datoria pretului pentru ca treaba si-o face din punctul meu de vedere. 



Voi ati avut ocazia sa incercati acest rimel? Cum vi s-a parut? Credeti ca merita rimelul o investitie atat de mare?



Ps. Sper sa nu ma criticati prea aspru.. mi-as spus parerea despre acest rimel , asa cum am stiut eu mai bine .. ptr critici sau pareri ..va astept cu comentarii <3

Etichete: